PDV u cijeni: 5,00 €
  • Opis
  • Recenzije
Knjiga: "Integralni nogometni trening početnika"
Autor: Robert Jurica
Meki uvez, 117 stranica

Uvod: "Ovaj priručnik je nastao kao plod želje autora za podjelom vlastitih iskustava stečenih u dugogodišnjem radu s mladim nogometašima. Kronološki se ovaj period poklapa s polaskom u školu i usvajanjem velikog broja  informacija iz različitih područja. Tada djeca uče čitati i pisati, računati, svladaju osnove iz stranih jezika i njihov kognitivni kapacitet u toj dobi je ogroman. Paralelno s tim usvajaju navike odgovornosti prema obavezama, socijalne vještine i vrijednosti timskog rada."

„Ovo je pisani trag nekoga tko se osnažio na papir prenijeti kritičko promišljanje trenerske zbilje te vlastito iskustvo rada sa onima kojima je takvo iskustvo itekako potrebno u početcima njihovog nogometnog života.“

Mr. Vatroslav Mihačić, ravnatelj Nogometne akademije HNS 2004-2020.

„Autor se kroz ovaj priručnik, osim afirmacije integralne metode rada, implicitno ali precizno osvrnuo na jedan tinjajući problem u obuci mladih nogometaša. Tehnološki napredak i mogućnosti koje djeci nude razni sadržaji koji se mogu konzumirati iz fotelje doveli su do manjka slobodne, tzv. ulične igre 2 na 2 ili 3 na 3. Manji volumen slobodne igre van trenažnog procesa u odnosu na generacije od prije 10 i više godina traži i određenu prilagodbu u procesu obuke kako bi i slijedeće generacije krasila kreativnost i osjećaj za igru svojstveni igračima s ovih prostora.“

Prof. dr. Munir Talović, direktor Centra za edukaciju trenera NS/FS BiH

„Čitajući ovaj priručnik odmah mi je pažnju zaokupio autorov izuzetno dobro strukturiran pristup analizi nogometnih treninga za mlađe kategorije. Osim što je Integralni trening početnika štivo koje bih preporučio svakom kolegi ili kolegici koji su involvirani u trenažne procese djece u razvojnoj dobi, svakako bih ga preporučio i roditeljima te nastavnicima tjelesne kulture u školama.“

Fausto Budicin, voditelj škole nogometa HNK Rijeka

„Princip kontinuiranog kreiranja i rješavanja nogometnog problema u treningu početnika jako lijepo ilustrira Robertovu želju da ukaže na važnost senzornih i kognitivnih sposobnosti za uspješno korištenje svih ostalih vještina koje nogomet traži. Takav metodički pristup, kojem je primarni cilj podizanje kvalitete nogometne izvedbe, posredno dovodi i do adekvatnog razvoja psiholoških karakteristika mladih igrača što je u širem društvenom i životnom kontekstu još važnije.“

Boro Primorac, voditelj Akademije „Luka Kaliterna“ HNK Hajduk Split

„Preporučam ovaj priručnik svima onima koji žele naučiti nešto novo i nešto više. Pogotovo onima, čak i iz trenerskih redova, koji u svom poimanju nogometa nisu uspjeli shvatiti razliku a potom odvojiti principe i ciljeve dječjeg nogometa u kojem je najbitniji razvoj individualnih vještina, od principa i ciljeva seniorskog nogometa u kojem su najbitniji momčadska taktika i rezultat.“

Krešimir Gojun, voditelj Škole nogometa HNK Zadar

„Robert je ovim priručnikom na stručan ali jednostavan način objasnio svoje viđenje osnovnih načela i pristupa cjelokupnom procesu rada s najmlađim nogometašima, te vjerujem, sve čitaoce potaknuo na razmišljanje na koji način osigurati svakom mladom nogometašu okruženje u kojem će nogometni teren i trening biti izvor zadovoljstva, ljubavi prema igri i mjesto na kojem će stvarati pozitivne uspomene za cijeli život.“

Željko Kopić, voditelj Nogometne škole GNK Dinamo Zagreb

„Kao zaključak svakako trebam napomenuti da su me se posebno dojmile autorove opservacije o ulozi trenera u životima ovih mladih ljudi ali i njegove opservacije o ulozi roditelja u sportskom odrastanju njihove djece. Stoga ću citirati autora ovog priručnika sa nekoliko citata koji su kod mene, čitajući ovaj uradak ostavili najveći dojam a koje prepoznajem i u razmišljanjima velikih trenera koji su meni bili uzor u nogometnom sazrijevanju:

-  Na pogreškama se uči samo ako se o njima razmišlja.

-  Nogomet se igra glavom, noge su samo alat

-  Isključivost i ego su najveći protivnik i najveća prepreka razvoju trenerske struke